בהלול: "האצ"ל וההגנה נאבקו – למה לפלסטינים אסור?"

"הגישה לפיה פיגוע, שבו חייל שנשחט בתחנה מרכזית בעפולה עת חיכה לאוטובוס אינו טרור, היא גישה מסוכנת שבה נציג רשמי של כנסת ישראל נותן לגיטימציה לטרור נגד אזרחים ישראלים לובשי מדים"
דוד לזר 4 Comment on בהלול: "האצ"ל וההגנה נאבקו – למה לפלסטינים אסור?"

סערת דבריו של חבר הכנסת זוהיר בהלול מ'המחנה הציוני' המשיכה גם היום לאחר שהוא הבהיר כי הוא אינו מתנצל • "אהוד ברק אמר 'אם הייתי פלסטיני הייתי מחבל', למה התנפלתם רק על זוהיר?"

צילום: Hadas Parush/Flash90
"הגישה לפיה פיגוע, שבו חייל שנשחט בתחנה מרכזית בעפולה עת חיכה לאוטובוס אינו טרור, היא גישה מסוכנת שבה נציג רשמי של כנסת ישראל נותן לגיטימציה לטרור נגד אזרחים ישראלים לובשי מדים"
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת דבריו של חבר הכנסת זוהיר בהלול מ'המחנה הציוני' המשיכה גם היום לאחר שהוא הבהיר כי הוא אינו מתנצל על דבריו בסוף השבוע לפיהם הפלסטיני שדקר חייל בחברון ופצע אותו באורח בינוני ולאחר מכן נורה על ידי חייל אחר ונהרג – לא היה מחבל, לטענת בהלול, יש לפלסטינים זכות להתנגד לכיבוש ולפיכך יש הבדל בין מחבלים הפוגעים באזרחים לאלה התוקפים חיילים.

"אהוד ברק אמר 'אם הייתי פלסטיני הייתי מחבל'. ציפי לבני אמרה, 'לא כל מי שנלחם בחיילים כנגד הכיבוש הוא טרוריסט'. למה התנפלתם על זוהיר ולא התנפלתם עליהם?", שאל היום בהלול.

לדבריו, "האצ"ל, הלח"י, ההגנה – כל הארגונים היהודיים יצאו לרחובות אל מול המנדט הבריטי, והחיילים של המנדט הבריטי, כדי לחולל את מדינתכם שהפכה להיות מדינה מדהימה. למה לפלסטינים אסור?".

עוד הוא הוסיף כי "אמרתי שמי שפוגע באנשים חפים מפשע, מי שנכנס לבית שיש בו ילדים ונשים ישנים וקוטל את חייהם, החיילים מבחינתם הם הסמן של הכיבוש. מה יעשה פלסטיני שכבר 49 שנה נאנק תחת עול הכיבוש, מקפח את חייו, מחפש את חירותו ועצמאותו ולא מקבל. החיילים מבחינתו הם הסמן של הכיבוש.

את דבריו של בהלול שמע ח"כ אבי דיכטר מהליכוד שהשיב לו: "הרי לא היית מעז לומר דבר כזה בפרלמנט המצרי, האמריקני או הצרפתי. גם לא בירדן או ברמאללה. הגישה לפיה פיגוע, שבו חייל שנשחט בתחנה מרכזית בעפולה עת חיכה לאוטובוס אינו טרור, היא גישה מסוכנת שבה נציג רשמי של כנסת ישראל נותן לגיטימציה לטרור נגד אזרחים ישראלים לובשי מדים. מי שמתכנן רצח או פגיעה באזרח כמו גם בחייל, הוא טרוריסט".

בתגובה לדברים של בהלול קראו חברי כנסת שונים מהמחנה הציוני ובהם חברי הכנסת כבל וברושי לערוך חשבון נפש פנימי במפלגת העבודה ואף לשקול להיפרד מאלה שאינם מייצגים את דרכה ופוגעים בה.

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    פשוט מזעזע! ציפי לבני ואהוד ברק תומכים ברצח אזרחים וחיילים יהודיים…. ערב רב, רשעים, מנוולים!

    1. ברוך שפטרנו מאהוד ברק

  2. 3

    הפלשתינים אינם נאנקים 49 שנה תחת עול הכיבוש, ואינם מקפחים את חייהם, ואינם מחפשים את חירותם ועצמאותם. אלא אדרבא הם חיים בכיף בארץ הזו. הכל מותר להם אפילו שיהודי יושב באוטובוס וערבי ממזרח ירושלים הולך על המדרכה הערבי יורק עליו ואין מי שיגיב על מעשה זה.
    הם הולכים בכל מקום בראש מורם. גם למה המוסלמים פוגעים ביהודים שגרים בחוץ לארץ הרי אין שם כיבוש וגם הם לא כבשו שום מילימטר של אדמה. גם למה כל הפיגועים עושים רק המוסלמים. האם העם הזה צמא דם? אין מקום שלא נלחמים ורק המוסלמים. ולא הנוצרים ולא היהודים. ולא הבודהסיטים וכל הדתות רק המוסלמים האם הדת שלך אדון בהלול זה רק הרס הרג וחורבן? מה עשו הצרפתים שמתו על ידי המוסלמים מה עשו הבלגים שמתו על ידי המוסלמים? האם גם משום שכבשו את ארצם?
    אתה חי בדימיונות אדון בהלול.
    שבוע טוב

  3. 2

    יחי ההבדל הקטן שהם נלחמו רק נגד הצבא ולא כמו המחבלים שדוקרים אזרחים חפים מפשע